Vi er stolte af at disse virksomheder har valgt Gogo som deres partner til at digitalisere og markedsføre deres kultursted.
Copenhagen Pride bruger Gogo til at vise deres festivalsgæster deres fulde program på dansk og engelsk.
Sovino bruger Gogo til at give deres kunder et fuld overblik over deres events på deres restauranter.
Gimle bruger Gogo til at få deres fulde program vist og eksponeret til Roskilde og Storkøbenhavn.
Kulturværftet i Helsingør bruger Gogo til at blive en del af en app med over 120.000 downloads.
Enigma har valgt Gogo for at blive en del af et stort kulturfællesskab samt vise kulturbrugere deres program.
Nationalmuseet har valgt Gogo som deres samarbejdspartner for at digitalisere deres programvisning.
Mogens Dahl Koncertsal er klassisk koncertsted, som ønsker at række ud til 120.000 kulturbrugere.
La Fontaine har valgt Gogo for at nå ud til Gogo's over 25.000 aktive kulturbrugere på tværs af platforme.
Vælg den løsning, der passer til jeres behov
Bliv Last Chance udbyder og benyt gratis gogo's last chance platform til at reducere jeres kulturspild.
Bliv en verificeret udbyder på gogo og få mulighed for at connecte med jeres gæster på gogo's app.
Drag nytte af gogo's store bruger univers med marketing pakken, og vær sikker på at i bliver opdaget.